diumenge, de desembre 03, 2006

He vist la meva pedra!


El divendres vaig haver de tornar d'urgències al Clínic! no us podeu imaginar el dolor que vaig patir, recargolada en el llit. Sort d'en Marc que estava amb mi i em va acompanyar a urgències. Vaig arribar-hi a les 16h plorant!
Fins a les 1h de la matinada no em varen poder fer l'ecografia! Deien que estaven saturats, però saturada em vaig quedar jo de tant esperar. Però, amics! vaig veure la meva maleïda pedra en l'aparell de l'eco, es veia perfectament, la ____ pedra!
És de 4mm així que no me l'ha poden bombardejar per què rebotaria i em pot produir una hematoma en les parets de ronyó i potser perdre'l i tot, ostres t'ho expliquen així, i penses, "per favor, que em quedi com estic!"
No tinc, llavors, més remei que expulsar-la… us ho imagineu???
només pensar-hi em fa mal :- (
No els quedaven llits així que només ingresaven a la gent més greu, a mi em varen dir que com era jove me'n podia sortir.…

Etiquetes de comentaris: